wtorek, 29 września 2009

KONKURS !!!

Poniższe rysunki  to zadania domowe , a dokładnie wybrane najlepsze prace domowe z tego miesiąca.
Jak już informowałam na zajęciach, ogłaszam konkurs na najlepszą prace domową.
Skoro konkurs to i nagrody , atrakcyjne oczywiście :).

Wraz z mężem, zajmujemy się również fotografią, głównie reportażową.
Zapraszam na bloga    http://wkrolik.blogspot.com/

Dzisiaj pojawił się tam reportaż z sesji zdjęciowej Magdaleny Steczkowskiej

A wracając do konkursu.
Autorowi zwycięskiej pracy w nagrodę  wykonamy sesję zdjęciową, tematycznie dostosowaną do sugestii zwycięzcy    -  myślę że warto powalczyć ....



1.


2.


3.



4.



5.



6.



7.



8.

1 komentarz:

  1. To ja ładnie skomentuje, żeby coś ruszyło.
    Jak już mówiłem Pauli, rysunek nr 1 jest totalnie beznadziejny, niedopracowany, jednym słowem dno. Serio:P naprawdę serio...:P
    Lubię rysunki Gośki za to, że nie są bardzo ściśle architektoniczne, a wyraziste i z ekspresją. Porównując 2 akwedukty mój jest równy, ale łysy i mam wrażenie, że Pani Królik podkręciła mu jeszcze prawą stronę - jest bardziej odpuszczona, ale rysunek jeszcze bardziej przypomina albinosa:) najchętniej dorobiłbym mu niebo i poprawił wodę.
    Wieża kościelna podoba mi się, ale nie umiem zbyt wiele powiedzieć na jej temat:) jest bardzo ok i w porządku.
    Moja kopalnia mi się nie podoba.
    Pamiętam swoją pierwszą kapliczkę i w życiu jej tu nie pokażę, więc.. No, 7 siedzi xD
    A na koniec rozbita kula, w kontraście do mojej. Światło i dynamika naprawdę mi się podobają, jedyne do czego mógłbym się od siebie przyczepić, to nie do końca rozumiem te jasne linie po lewej stronie skały, układające się jakby w sopelki, odłamki. Poza tym bardzo lubię samą skałę - wbijaczkę:)
    Nie żebym uważał, że jestem fajny i się znam. Myślę, że warto po prostu zacząć dyskutować. Coraz bardziej przekonuję się, że osobiście mam jednak dość dziwne spojrzenie na świat i rysowanie, chcę więc usłyszeć jak najwięcej opinii innych, żeby móc je analizować i coś z tego dla siebie wyciągnąć:) ogólnie naprawdę fajnie rysujecie, Dziewczyny xD

    OdpowiedzUsuń